Inget roligt nöje alls faktiskt

Harkel och tvi satan,kom ju
på att jag ska lägga mej i
stolen idag.

Tandläkarstolen!

Hur bekväm är den på
en skala lixom!

Nu är det förvisso "bara"
en liten check idag,och
som vanligt kommer jag
tjata till mej ett fint,glittrigt
klistermärke efteråt för att
jag varit så duktig och varken
bitit eller sparkat tandhygienisten.

Hon vet att jag inte vill ha nån
ljusblå tandborste i belöning,jag
har ju min eldrivna som jag inte
byter bort mot nåt.

Skulle möjligtvis kunna ta en om
hon stryker notan efteråt,det
skulle jag faktiskt.

Vanliga tandborstar kan man
nämligen ha nytta av i köket t.ex.

Skitbra när man ska rengöra
vreden på spisen.

Om man inte har sån dära
spejsig häll med touch alltså.

Nu måste jag fan riva fram
tandtråden och dra nåra
varv i truten.

Ha en fortsatt bra måndag
och håll käften!
(dock inte jag som måste gapa stort)


Tillsvidare väljer jag att tänka på roligare saker än käftis!
Bild från i lördags,när "Lilla My" & jag agerade
trappkuttersmycken!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0