Hur högt får man ha radion på!Mitt i natten!

Alltså,ännu har jag inte hört
nån som dunkat med kvasten
i golvet här,men det kanske
kommer när h*n blir varm
i trasorna,jag menar lyan!

Jag kanske inte har nåra
sladdlösa hörlurar eller
vafan det heter,och jag
kanske MÅSTE ha radion
på ganska högt när jag kör
med min Dremel.

Just Dremeln stör inte lilla
grannen,men radion-vad
tusan vet jag lixom.

Å andra sidan har jag brev-
inkast,där kan man skicka
in ev.klagomål om man vill.

Till ingen nytta förvisso,för
det åker isf rätt ner i pappers-
påsen med resten av ovidkommande
pappersskräp!

Med andra ord,glöm ovanstående
lilla fråga!


Jag kanske dammar av gitarren oxå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0