Full rulle utan kanelbulle

Jag är nämligen inte så
förtjust i bullar.

Det har lixom gått i ett iaf.

Utan bullar!

Faktum är,att jag som vanligt
kom på vid 19 hugget ungefär,
att vafan,jag har visst inte käkat
frulle ens idag.

Nu brukar jag ju inte käka sånt,
men ändå,nåt borde väl ha intagits
förutom kaffe.

Så jag gjorde det enkelt och
fixade till lite jordgubbar och
ett glas läsk,eller dryck med
ciderkaraktär som det så fint
heter nuförtiden!


När Pärlan och jag va ute och gled fick vi se den här
fina! bilen.
Bra där med texten,så man VET lixom!


Sen uträttade vi lite ärenden jag och min följeslagare
och for hemåt trötta och belåtna.

Väl hemma fick jag sällskap av två snacksaliga
9 åringar som minsann ville följa med in i mitt
palats och fortsätta umgås.
Men se där sa jag stopp,och förklarade att jag
faktiskt behövde lite egentid.

Dom "köpte" det argumentet av nån konstig anledning
så jag kunde fika i lugn & ro på västerballen.

Alla barnen älskar Majso,för hon är så jävla najso!


Efter att ha fått spontanbesök på ballen(den i väster),så
plockade jag fram tisdagens juveler och så plingade det
till i dator´n.

Så där satt Ulla.Red och jag medans jag smaskade och
drack sån där ciderblask!

Efter en timme drygt va Ulla tvungen att lägga på,för hon
skulle visst ut på nån skogspromenad med mannen och hunden.

Mest för att hunden skulle få nosa på lite nya trädstammar.
SA hon iaf,men jag fattar nog fan vad syftet var! ;))
Skylla på hunden,fan va lågt! :DD


Ulla har nämligen blivit en jävel på fågelskådning,och häromda´n
lyckades hon identifiera en fiskmås (om jag minns rätt),så jag
fattar nog att hon är på jakt efter en ORRE eller så!!! ;)

Lycka till säjer jag,och glöm FÖR FAN INTE BOKEN Ulla!!!



OBS!
Eftersom blogg.se fortfarande har problem
och driftsstörningar,så publiceras inte mina
inlägg,eller så tar det typ hundra timmar innan
dom dyker upp här!

Bassattnivet alltså!

Blir man irro eller! :((


Kommentarer
Postat av: Ulla.Red

Ha ha!! Idag såg jag en sädesärla,tror jag dom heter;)) Och visst har jag antecknat det i boken,fattas bara annat! =DD <3

<3<3<3<3

2011-05-10 @ 23:16:57
Postat av: Majso svarar:

Ulla:Halleluja,då har du TVÅ fåglar i boken nu´rå! =))

Tror minsann jag vet vad du kan önska dej i födelsedagspresent ;))

"Fågelskådning på 9 års nivå" :DD

Ha,ha,ha-jag ligger dubbelvikt av skratt ;))

♥♥♥

2011-05-11 @ 00:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0