Fotografering,tårtätning & cirkus

Vilken salig blandning det
blev idag då.

Först for jag in och mötte
upp "stora" & "mellan".

Sen kom det ett helt gäng
brudar till som ville leka
av sej i fotostudion.

Ulla hade skinnpajen med
och poserade så glatt och
villigt,som om hon inte
gjort annat än stått i det
s.k rampljuset i hela sitt
21-åriga liv.


Naturligtvis med käcka V tecknet i dubbel upplaga!


Själv intog jag som vanligt min oskuldsfulla pose!


"Tightsbruttan" var stormvindsansvarig ett tag och
höll sej lite i periferin.

(dom riktiga bilderna kommer framöver)


Efter fotograferingen bjöd "Stora" ALLA mammor på tårta
som hon bakat.
Åh,den va sååå god!
Tack snälla♥


Morsornas kafferep och tjatter som vanligt!


Paket fick jag oxå,av "Stora" & "Mellan"! ♥♥♥
Nu kan jag baka som bara den framöver.


Efter kaffekalaset gick "Mellan" och jag på cirkus.
Hon slutade tyvärr för flera år sen,men bilden på
henne och kompisen sitter fortfarande på banderollen
till ingången.
("Mellan" är överst)


Jävligt synd att "Mellan" & kompisen slutade,för deras
akrobatiknummer var i särklass det bästa.Nånsin!


Jag knäppte en bild enbart för att verka intresserad,men
efter första akten smet vi ut och drog hem.
Dels för att det aldrig blir sej likt igen,men mest för
att jag va så jävla kaffesugen!!

Slutet gott,allting blir så mycket
godare med Gevalia!


Kommentarer
Postat av: Ulla.Red

Såå jävla kul det var att bli fotad!!(Kanske skulle satsa på en modellkarriär?!Vi är ju trots allt bara 21 och 27 som sagt;D)

Mycket gott fika efteråt också!=)

♥Kram♥



2011-05-29 @ 19:20:09
Postat av: Majso svarar:

Ulla:Ja,visst hade vi kul! =)

Och som sagt,det är väl NU vi ska satsa va!!! :DD

Det där gör vi om tycker jag,hela alltet med fika oxå ;)

♥ Kram ♥

2011-05-29 @ 20:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0