En himla massa kaffe


Idag har det fikats minsann.

Obligatoriska fredagsfikan
avnjöts i Majsoska palatset
på fm när fina U kom på
tjatter & halvt kakintag.

Sen kom grannen aka
"tightsbruttan" en snabbis
oxå,hon åt en HEL kaka!

Dessförinnan och därefter
hann jag naturligtvis med
ett par extra liter av denna
ädla dryck vid namn GEVALIA.

Nu ska här filas vidare och
klippas lite hej vilt,innan det
är dax att grädda fredagspajen
som jag NATURLIGTVIS redan
förberett och ställt på bänken.

Jag är bara så förbannat effektiv.

När jag vill alltså!


Jag satte lilla U framför datorn och så sprang
jag fort som fan och hängde tvätten.

Hon sitter och läser ifatt bästa bloggen,det är
därför hon ser så jävla glad ut.


"Tightsbruttan" skämdes inte alls,och tog
   en som sagt en hel Dajmkaka!
   Slurp sa´re så låg den i magen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0