Denna jävla PMS!!!!

Bit ihop eller bryt ihop???

Frågar ni mej så svarar jag:
KÖNSBYTE!

Tamme fan att jag hellre
rakar mej var 7:e dag,eller
aldrig,för det här är satan
så jävla trist.

Jag skulle kunna ha helskägg
24/7 oxå när jag tänker efter.

ALLT vore fan så mycket bättre
än den här förbannade berg & dalbanan!

Fyra Bag in Box senare kanske
man inte bryr sej SÅ jävla mycket,
men vem har det hemma alltid,typ!

Hembränning tror jag inte riktigt
är min grej,annars hade man ju
kunnat kört ett race och haft lixom!

Näevars,ett muggdopp nu och
man ser ut som man känner sej!

GAH!!!!


Kommentarer
Postat av: Ulla.Red

Stackars dig!! Jag vet precis hur det känns! Lider med dig och håller mig lite på "min kant" ett tag;))

♥KRAM♥



2011-06-01 @ 09:16:22
Postat av: Majso svarar:

Usch ja,fan vad det inte är kul! :/

Tank jo för omtanken :))

(tills i em menar du ;))

♥Kram♥

2011-06-01 @ 10:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0