Dator för synskadade alt.blinda!

Precis när jag hade lagt in
mina nytagna bilder,så hängde
sej datorjäveln,och det va lögn
i helvete att rubba fanskapet.

Jag bah:
Ska det va på det här sättet,
fortsätt jävlas bara,så ska vi
nog se vem som bestämmer!

Sen väste jag lite halvdovt:
"Gissa vem som har PMS-light,
vill du kanske dö den hemska
balkongdöden??(ditt miffo))

Va!
Va!
VAAAA!

Ingen reaktion what so ever!

Skit i´t då skrek jag och tryckte
på varenda tangent,som värsta
Staffan Scheja!

Då jävlar vaknar dator´n,och
helt plötsligt är bokstäverna
stora som dasslock och så kunde
jag typ läsa EN rad,sen va skärmen
totally full!

Som jag sen sökte och återställde,
läste koder och OK,scrolla gick ju fan
inte eftersom det redan stod O K över
hela skärmen!

Okej men NEJ!
Typ!

Skam den som ger sej-Herr HP har
sin överkvinna här,så vem fixade
skiten efter många svordomar och
en jävla massa HOT!!!

JAG såklart!

För om inte skrället fuckat upp,
så hade ni fått nåra bilder här
för lääänge sen,nu tog det en
stund extra-men vafan så kan
det va ibland!


Jag lekte Paparazzi hos "Den lilla varelsen" förut.Hon trodde jag va en katt
som smög i buskarna!
En tiger kanske!
Grrr!


Tillåt mej presentera hennes nya!
Herr G!
Jag sa åt henne att INTE slicka på´n eller
ens försöka kyssa´n än,vi måste hinna med
våra sommardejter först-utan för många karlar!
(borde kanske ha tagit hem honom direkt)


Sen käkade vi upp Gös(tas) fru!
Mycket god va hon och gifte sej som tusan med
bacon,färska champinjoner,persilja och örtagårdsgräddsås!
Och förstås ett TJOCKT osttäcke över.Ville ju inte att hon
skulle ligga och guppa i bara sås ju.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0