"Bortamatch" - i Kaffets tecken alltså!

Ibland funkar det lixom
inte att få till det på
hemmaplan s.a.s-och det
känns ju trist när man
är van att få besök av fina U.

Men hoppsan hejsan inte ropa
"Hej då" förrän man dragit en repa
på annan ort,för vem fan hittade
jag i "Sprattelvattenaffären" om
inte just fina U,och hennes "Stora"
ska väl tilläggas.
Hon va lixom (nästan) bara med
som sjukvårdsassistent åt honom.

Skit samma,jag tiggde till mej en
kvart av hennes dyrbara tid,och
så fick vi en trevlig och som vanligt
snackig stund idag oxå.

Det va förlösande som
mamma sa när hon
klämde ut femte ungen!


Fikat intogs på min "Storas" jobb,men hon va
inte där,för hon är sjuk.

Krya på henne ♥ säjer jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0