Allting har en ände,det gäller bara att hitta den

Satte på mej skaparkepsen
och började styra lite.

Jag ger mej som sagt in
på grejer ibland som jag
inte riktigt vet hur fan jag
ska få till.

Men,man måste ju misslyckas
för att lära sej,även om det inte
är så förbannat ofta jag gör det.

Misslyckas alltså! =)

Allt flöt på som fan,ända tills
jag skulle förenkla sista
momentet och va lite lagom
smidig och smart!


Kardborreband som inte ligger separerade kan
lixom lätt trassla ihop sej!!!


Men,efter jävligt många mindre vackra ord,så hittade jag iaf
ett par ändar och kunde slutföra det lilla armbandet!

Fler bilder finns här:
http://majdesajn.blogg.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0