Tequila eller vafan det heter!

Här sitter jag och har
inte ett jävla dugg ont
i halsfan!

ALLA sover tror jag,typ!

Men jag funderar på en
kopp kaffe och ett paket
cigg eller två.

Tequila,eller hur fan det
stavas,har jag blivit ilurad
ett par stycken-igårkväll.

Jag svepte dom för att det
inte skulle bli nåt tjafs.

Jag gillar egentligen bara saltet!

Nä,va dum jag är-jag är
ju en jävel på spriiiiiiiit!

Vad som än bjuds,bara det
är en förbannat massa promille
tar jag rakt upp & ner,skit samma
om det smakar apa och lämnar en
sjuhelvetes spykänsla i magen
efteråt lixom.

Dessutom,så har jag lovat att
dansa barfota på måndag em.

Dansa "glädje" & "trädet"!

Undrar hur fan "Tequila" & "spriiit"
ser ut i afrikansk barfotadans!

Men jag ska nog jävlar hitta på
nån bra symbolik så JAG kan
knäppa lärarinnan på näsan.

Hon ska få se vem hon
dansar sej mé! =))

Godnatt Sweden och
alla andra med för
den delen!

Jag bjuder på EN bild,resten
kommer imorr´n.

Rättare sagt "NÅGRA"!

Säjer jag nu!
Man vet aldrig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0