Sunt förnuft verkar det lidas brist på

Jag blir så jävla less på
folk som inte har vett
i skallen.

Jävla dummuppar utan
förstånd nånjävlastans.

Om dom åtminstone kunde
fucka upp med sej själva,
istället för att förstöra och
ödelägga andras liv i sin
dåraktiga och mer än idiotiska
hets över sitt egentliga innersta
mini-jag,som egentligen bara skriker:
"Jag-är-en-skitstövel-som-tror-
  att-jag-kan-skrämma-andra"!

Dom flesta "andra" skrattar dock
bakom ryggen på dom.

MEN.

Vissa får sår i själarna som aldrig
försvinner,som aldrig läker.

Sår som inte syns utanpå,men som
smärtar varje dag och blöder mer
eller mindre hela tiden.

Jag vill utrota alla jävla
idioter,d.v.s dom ynkliga
pisskräken.

Det finns inga ursäkter.
Det finns inget försvar.

Må dom förgöra sej själva
i ren destruktivitet!


Fler änglar åt folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0