S.O.S & långbollar

Jag har egentligen inte tid
att sitta här nu.

Det är ju EM kval på Tv.

Och precis som jag satt mej
tillrätta mitt i soffan,så ringer
den förbannade telefonen.

"Hej,jag heter Håkan!Jag ringer
från SOS alarm".

Okej!

"Om du tittar ut,så ser du att det
står en ambulans nedanför".

Jaha,har ni kommit för att hämta
mej nu,sa jag inte alls,för Håkan
fortsatte prata.

"Skulle du kunna gå ner och öppna
porten så vi kommer in"?

Okej!

Men när jag kom ner va det
redan öppet!

Störa mej sådär mitt i
en fotbollsmatch va!

Jag fick ju fan inte ens
inhalera lite lustgas.

Dålig stil tycker jag nog,jag
som ändå mår lite halkymigt.

Nu intar jag soffan igen!
Och stör för fan inte!

  VS 


Kommentarer
Postat av: Leo

Haha, nejdå jag stör nu istället. Sådär några dygn efteråt. Det var inte så att SOS-Håkan bara ville komma in, få en kopp kaffe och sitta lite i din soffa medan ni kollade på EM-kvalet tillsammans då? Det hade väl annars varit en sköjig överraskning. Sånadär akutambulans-killar ska vara trevliga har jag hört! ;)



Matchen gick ju bra. Trots allt.

Massa krya på dig-kramar och vitaminpussar!!

2011-03-31 @ 12:39:32
URL: http://leossmarta.blogg.se/
Postat av: Majso svarar:

Leo:Ja just det,tänk om han hade velat det!Det fattade ju inte jag ;)

Nästa gång,om det blir nån,frågar jag direkt om han vill ha en kopp! ;)



Ja,här är det inte kartigt kan jag säja,lite juice har jag fått i mej,men inget kaffe!



Puss & kram(med munskydd) :))

2011-03-31 @ 14:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0