Snälla våren kom

Jag har försökt förtränga
den här jävla vintern ett
bra tag nu.

Men fan vad jag är trött
på skiten.

Trött,trött,trött som ett
jävla ålderdomshem på
att behöva jackor och
tjocka tröjor,och varma
skor som jag inte ens har.

Det va fint med lite snö
just över julhelgen,men
för helvete,hur länge sen
är inte den förbi lixom.

Jag vill gå barfota i gräset
och kliva i ett par sandaler.

Imorr´n äre fettisdagen och
då ska jag INTE äta såna där
konstiga bullar med sliskig
mandelmassa,möjligen en
klick grädde.

SEN kan sommar´n få komma-
jag går gärna direkt på den
när jag tänker efter.

Vårfloderna kan jag nämligen
va utan,det räcker med synda-
floderna året runt i övrigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0