Rapport från slowmotion residenset

Det går på halvfart här idag.

Prick klockan 20.12 igårkväll
började jag frysa som en
nykläckt fågelunge.

Sen satte ledvärken from
hell in,som ett kvällsbrev
på posten.

Gå och lägga sej INNAN det
är dax att gå upp tänkte jag
som försökte va lite smart.

Sova?

Det va ju fan dömt att miss-
lyckas innan tanken ens hade
slagit mej.

Ett antal Alvedon och endast ½
mugg kaffe senare,så äre väl
sådär kan jag säja.

Jag har haft ett allvarligt snack
med mitt immunförsvar såhär
på eftermidda´n och förklarat
hur trött jag är på den här skiten.

Jag kände att jag hade övertaget,
så nu jävlar om det börjar fucka
upp med mej ännu mer.

Det får helt enkelt bli så nu,att
jag chockar min pefekta lilla
body med en hel termos kaffe.

Och sen snackar vi inte mer
om den här saken.


Som det Gevaliafan jag är,har jag fått möjligheten att
testa det här kaffet.
Återkommer med smakrecension framöver!


Kommentarer
Postat av: Ulla.Red

Krya på dig min lilla Majsa!<3

<3<3<3<3

2011-03-29 @ 17:11:12
Postat av: Majso svarar:

Ulla.Red: Tack lilla Ullagulla,jag gör mitt allra bästa ;)

<3<3<3<3<3

2011-03-29 @ 17:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0