Obegripligt

Sorry,men jag fattar verkligen
inte varför man vill basunera
ut precis ALLT på facebook.

Eller rättare sagt dom som
nu gör det.

Har dom inget liv,eller vill
dom inte ha nåt privatliv
överhuvudtaget!!!

Om nån har diarré,ja nog
fan vet man det innan dom
ens hunnit torka sej i ändan.

Har dom köpt ny vårgarderob,
bil,hus,fläskfilé och blekt hela
övre tandraden,så nog jävlar
ska det statusuppdateras via
mobilen i samma sekund som
kvittot trycks.

Sen har vi ju alla jävla puttinutti-
gullefjunhistorier om hur folk
ligger i soffan och,och,och-ja
ni fattar.

Senaste trenden är tydligen att
basunera ut att man är på tjocken.

Ameh och lixom!

Med andra ord får man färsk info
om när folk knullade och hur dom
mår sisåhär nåra veckor efteråt.

Eller dagar.
Ibland timmar.

Vill man inte hålla det privata privat,
eller har man nåt jävla behov av att
leka hela djungeln tjattrar satan på
gatan och runt om i husen??

Kalla mej gärna gammalmodig
och helt utanför ramarna,men
mitt privatliv och min säng vill
jag fanimej inte dela med alla andra.

Nu ska jag förbereda räkmackorna
tills ikväll.
Dom som vi ska käka när vi inte har
gjort nån på smällen.

Kanske borde statusuppdatera direkt.
För det är väl intressant för
folk att se att jag har ett sjujävla
sexliv och att jag köpt både räkor
och majonnäs!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0