Låt det snöa för helvete

Ärligt talat så bryr jag
mej inte ett jävla dugg
om snön som kommer nu.

Jag vet ju att det är borta
i nästa vecka,senast.

Lite "marssnö ska fanimej
inte få förstöra min fredag.

Jag ska till fina U på sedvanliga
fredagsfikat snart och dessutom
ska jag prova ett nytt potatis-
recept som Ulla.Red rabblade
ur lilla husmorsboken igårkväll.

Bara en sån sak menar jag.

Vissa bakslag måste man bara
ta sej igenom,som det inatt,
när godaste kakorna blev till.

Det finns en mening med(nästan)
allt,och vissa saker får man som
sagt ta med den kända klacksparken.

Under tiden kan vi ju kolla på
sommarbilder,så vi vet vad vi
har att vänta framöver.

Det gäller att va beredd.

Rätt som det är knackar sommar´n
på dörr´n nämligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0