Jag som inte skulle kolla,kollade iaf

Jag kollade på den där filmen.

Som legat på datorn och
hånlett åt mej så jävla
länge nu.

Okej tänkte jag,utan nåra
somhelst förutfattade tankar
eller efterforskningar.

Jag har däremot hört nåra
som sett den,dom tyckte
den va bra.

Fast allt är ju en smaksak
och humörgrej.

"Eat pray love" med Jullan.
Jullan Roberts we know so well.

Sådär säjer väl ja´rå!

Lite halvseg,lite föör
puttunuttig just idag.

Jag hade behövt aningen
mer action en tråklördag
som denna.

Inte va det svensk text heller.

Som om det gjorde nåt!

Fan heller!

Man hade väl både MVG,eller
5:a som det hette på stenåldern
i just engelska språket,och dessutom
har man väl inte varit Engelskteacher
utan reason lixom.

But now I have woodentaste
in my shittypart.

I´ve been sitting on a
kitchenchair for more than
2 hours.

Why choose the sofa lixom!?

Ajm so very smart!
Men ändå inte!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0