Jag dealar lite & improviserar

Apropå den där saffranskakan
jag skulle baka bara för att det
inte verkar bli vår,jag bakar
den NU faktiskt!

Men som en klok skrev i
kommentarsfältet,om att
inte ge sej och visa VEM
det är som bestämmer,så
improviserade jag in lite
vår i kakan.

(Tack för tipset Leo) ;)


Fram med bakgrejerna bara!


Sen nosade jag upp lite whiskey oxå.
Jag drack naturligtvis upp halva först,
va ju tvungen att känna så den dög att
ta nåra droppar från,för att lösa upp saffranet i!

Ja jävlar vad kul det blev att baka sen då!
Schkål & vispelivisp!

Inte fan vet jag om det hör till våren,
men vi kan ju låtsas det iaf!
(vårfyllan!)


Det finns nästan inte ett endaste tillfälle där inte lite
Marabou passar.

Alla gillar förvisso inte choklad,men vaddå,det dom inte ser
eller vet nåt om spelar lixom ingen roll!


Just därför gömmer man det gottiga i mitten!
Och i
nte ens ett tränat chokladöga kan se spår
av nåt brunt här!


Till sist kastar man på lite hackade pistagenötter.
DET om nåt med den gröna färgen symboliserar
väl våren för fan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0