In the evening the shadow plays a sad song

Jomenellerhur att det tydligen
har blivit? är? nån jävla "fluga"
att skriva titlar på engelska.
(i blogginläggen alltså)

Ju konstigare och mer än totalt
obegripliga,utan relevans eller
nån sorts sans,desto bättre.

Verkar det som.

Vafan vet jag som iof skulle
kunna skriva enbart på engelska.

Om jag ville alltså!

Nu vill jag inte det,inte
än iaf,men det kanske
kommer framöver.

Vidare KAN man då,till den mysko
titeln helt sonika lite random kasta
in en bild på va fan som helst.

En elefant kanske.

Eller nån fossil från yttre stentrappan.

Så jag avslutar med att säja:

My vision is an experimental
dress from within.
Never the less like an ordinary
kiss behind the scenes!

Ameh ni fattar va!


Get i ett arganträd.

Det ser ju vem som helst
att den bilder gifter sej
med texten ovan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0