Ibland går det upp ett ljus

Ja,ja-det är första mars idag.

Men lik förbannat är det
mörkt om kvällarna.

Då kan det va lite cosy att
tända små ljus här och var.

Jag sprang på en liten lykta
när jag dejtade "Mellan" förut.

Det är INTE en prinsesskrona,
det är en fucking-queen-krona.

Passar mej jävligt bra.

Jag är ju Queen of fucking everything!


Fin va,med blingbling och stenar!


Den här ska jag tända vareviga dag-och bara sucka av
välbehag över min ställning som THE Queen!


Fan vad jag ljuger,jag har ju gjort den själv förstås.
Jag är så inihelvete bright!

Det roligaste var att kulhamra nederdelen.
Satan vad det lät och väsnades-JÄTTELÄNGE!

Det bjuder jag grannarna på som fan.
Så går det när man bor "nästan" gratis-då MÅSTE det
vägas upp och jämnas till på nåt sätt! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0