Hädanefter dricker jag BARA ur plastglas

Fan,helvetes jävla skit.

Och ännu mera FAN!

Tänk att man vid min ålder(27),
måste va så jävla klantig och
tappa bästa,skönaste glaset
i golvet.(finaste menar jag förstås)

Inte nog med att det gick
sönder och jag va tvungen
att böla som en liten barnunge,
det tog tre timmar att torka upp
hela alltet oxå.

Kanske inte tre timmar då,men
åtminstone en kvart eftersom
jag blev tvungen att skura satan
och använda JÄTTESTARKA icke
miljövänliga rengöringsmedel!

Smultronvin VS beige plast
är fan ingen bra kombo kan
jag tala om.

Tur att det inte är mitt golv.

Så egentligen skiter jag i om
det är pissrosa för tid & evighet.

Men glaset,det saknar jag redan!

Nu kommer jag inte kunna somna
förrän imorronkväll-tidigast.

Sånt här klanteri retar mej
till absoluta vansinne.

Lika bra att slå sönder
resterande fem oxå.

Fem glas lixom,det är ju
så jävla ojämnt det kan bli.

GAAAH!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0