Gå och lägg er...sa jag ju!!!

Jag får lixom inte
arslet från stolen.

Har försökt ett par
ggr eller hundra fram
till nu.

Är inte trött!
Som vanligt!

Kaffet urdrucket-check!
Natt-toaletten klar-check!
Nattmacka-nej-CHECK!
(riskerar INTE övervikt!)
Juice,en skvätt-check!
Pussat på sovande-nej check!
(kanske gör´t-halvcheck)

Och på lördag har jag
lovat "vissa" en SPA-dag!
(eller ett par timmar åtminstone)

Då ska jag skämma bort
dom med diverse myspys.

Allt från behandlingar till
skumbad och kaffe med dopp.

Allt det där gör jag bara för
att fjäska och plocka poäng-
förstås.

Jag är ju inte alls en sån person
normalt sett.

Normalt sett är jag ju en riktigt
korkad,okänslig typ,som dessutom
mot alla jävla odds blev mamma
genom postorderköp utan ångervecka.

Allt typ bara händer mej fast
jag varken vill eller kan ett
förbannade dugg.

För "nån" sa en gång:
"Du,du vet INTE vad det
innebär att vara gravid".

JOMENELLERHUR!

Näe men preciiiis-hur i helvete
skulle jag kunna veta det,jag som
inte varit graviiiiid TRE gånger!

Jag klickade ju som sagt hem
mina(eller Ellos)små raringar
mot faktura,utan att ha en aaaaning
om vad det innebar/bär att va/bli
förälder,what so ever!

Så,VAD I HELVETE tjafsas det satan
och hans oäkta kusin om MEJ och
mina förehanvanden,om jag ändå
fattar nada!!!!

VA!
VA!
VAAAAA!

Håll käften dom som ska
och SOPA utanför er egen
fula dörrjävel istället!

Kram på alla jag gillar-
och dom jag INTE gillar
ger jag blanka fan i!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0