Det va dom 50 åren

Nu orkar jag fan inte
partaja mer på länge.

Bara grejen att sätta
upp håret och knöla
på sej skorna gör mej
trött i mössan.

Ikväll(läs igår)drack jag
iof bara ett kvarter när
vi firade mams & paps.

Skojja bah-jag tog faktiskt
bara lite Cola,fastän jag inte
gillar det.

Och vatten.
Jättegott egetbrunnsvatten!

Sen ska ni bara veta hur
jävla svårt det är att få
med alla sina syskon på
en och samma bild,eller
rättare sagt att ALLA ser
åt SAMMA håll!

Nu är jag fortfarande dömätt
och orkar knappt trycka på
en endaste tangent till.

Imorr´n ska jag SPA´a
lilla Ulla ett tag.

Hon har inget badkar det
lilla stycket,så jag ska
trycka ner henne i mitt
med en stor  paraplydrink,
jag menar kaffemugg!

Har ni tur så "kanske" Paparazzi-Majso
knäpper ett par smaskiga bilder på´na!





Här ser man ju klart och tydligt vem som fick ALL skönhet
och ALL perfektionism!
Mitt i kopieringsarbetet kom fulllträffen.
(längst till vänster som  synes!)

Tack kära päron!


GRATTIS från kidsen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0