Det är inte klokt vad jag aldrig sover nästan

Som nu t.ex,nu sover jag
inte heller.

Det är ju NU jag är som allra
mest vaken och kreativ.

Jag vet faktiskt inte vart jag
får alla lustiga uppslag ifrån.

Det måste man väl ändå säja,
att även om inte allt jag knåpar
ihop är så förbannat kul,så har
jag iaf inget problem med min
"hårddisk"!

Sen kan jag tala om att jag ska
på maskerad i april.

Det blir kul.

För att inte säja skrattretande
för övriga gäster.

Som ni kanske förstår,så kan jag
INTE visa än vad jag ska va.

Nejdå,så roligt ska vi inte ha-än!

Och dessutom så vet jag att det
sitter åtminstone en som bakom
en annan dator,som på inga villkor
ska få se utstyrseln i förväg.

Den favören ska vi inte ge´na!

Däremot är jag i full gång med att
pilla till blingblinget till den stora
begivenheten som stundar.

DET kanske ni iof kan få se.
Dock inte inatt,för nu har jag
fan inte tid med er längre.

Gå & lägg er vetja!

Eller gör mej sällskap
över en mugg kaffe.

Valet är fritt!

Tjarrå!


Jag & Bor(r)is                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0