Dagens boktips

Fy satan vad jag suger på
att läsa böcker nuförtiden.

Jag tar mej lixom inte tid.

Till fikat sitter jag inte
precis och läser.

På skithuset läser jag bara
tidningen eller löser korsord.

I sängen läser jag då rakt inte,
där ska man göra annat so to speak!

Men idag,idag slog jag faktiskt upp
en bok som jag fått låna,för jävligt
länge sen.

Och så mycket kan jag säja,att
innan jag ens hunnit en fjärdedel
in i den,så fick jag nästan spykänslor
och så kom jag på varför jag hatar
en del av motsatt kön.

Fi fan och alla vidriga ord.

Det här är en verklighetsbaserad
berättelse,vilket gör det hela mer
påtagligt och så förskräckligt hemskt.

"Ninna,ninna,ninna,na........."

Och boken heter:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0