Ameh vafan,jag tar disken imorr´n

Varför förstöra en kväll med
att ställa sej med disken!

Förvisso gillar jag INTE att
komma upp imorr´n och se
eländet,så det är mycket
jävla troligt att jag ändå
tar itu med tråkgörat innan
hoppet i sängen.

Fast å andra sidan är det
långt kvar innan det är dax
att lägga skallen på kudden.

Vi får se hur jag gör!

Nu har "Den lilla varelsen"
traskat hem till sej.

Ångrar lite att jag inte följde
henne en bit på vägen,man vet
ju aldrig vad som kan dyka upp
ur buskarna.

Fula  gubbar finns det ju fanimej
överallt,och här i hooden är dom
inget undantag!

Jag skulle åtminstone bett henne
messa mej när hon kom hem.

Nu kanske jag ändå måste ge mej
ut i marsnatten och kolla läget.

Och på tal om läget,så kom jag på
att jag ska va sån där kattvakt en
vecka framöver.

Orka lixom.

Usch vad jag inte gillar den uppgiften.
Nästan så jag får ont i magen och måste
gå i terapi.

Katterapi för tid & evighet.

Kan man inte göra en rastgård med
ett litet hus åt dom istället,så slipper
jag bry mej.


Kvällens "Varelsebild".

Hon hade med sej gåvor till
"The fucking queen" och
   hennes prins oxå.

Jättefina tulpaner och...
KAFFE!

Hon står högt i kurs annars,men
nu är hon tamme tusan i TOPP!

Jag bjöd på pitabröd med hemlig
blandning och grönsaker med dipp.

Efter det,kaffe och glass!


Glass,drömsås & hallon!

Nu behöver jag bara en PT.

Fan vad jag skojjar,här ska
jävlar inte tränas alls!

Fast lite mera kaffe skulle
iof inte sitta helt fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0