Vi som hatar klänning!

Sådär ja!

Nu har man klarat av första
delen på denna skojsiga dag.

"Stora" & hennes N kom ut,
så vi fikade och åt lite mat.

Jaa,ni läste rätt,idag tog vi
det i omvänd ordning.

Det är så jävla äckligt med
halvkokt potatis nämligen.

"Stora" till skillnad mot sin
underbara mor,hade dagen
till ära bundit en egen krans.

Och så hade hon klänning på.

Det vägrar jag,klänning alltså.

Isf sker det mot min vilja,typ!


Under tiden kaffet rann ner,slängde jag ihop den här.
Är man snabb så är man!


Idag blev det chokladbottnar med endast grädde och en
massa vit riven choklad emellan.
Toppade som synes med mörk riven choklad
och färska lokalodlade gubbar!


Cindy ville oxå smaka och hon bah:Fy fan vad gott!


Under tiden potatisen kokade färdigt och tårtan sjönk
ner till behaglig nivå,så passade jag på att fota "Stora"
och hennes fina krans.


Kelly ville oxå vara med!


Man behöver inte va helt igenom traditionell,det räcker
som ni ser med krans för att fullborda sinnebilden av
den s.k "Tuffare sortens midsommarfirare"!
High five på den!


Eller såhär: Frän men ändå så inihelvete ljuv & oskuldsfull!


Sen hör det tydligen till att det ska ätas nåt så förbannat oxå.
Så vi firade att det som sagt är Julafton om exakt 6 månader!

Samma jävla mat vid varenda högtid i stort sett!


"Stora" ska tydligen trycka upp en bautaaffisch med sin
allra finaste mami,så jag ställde självklart och utan vidare
diskussion upp på ytterligare en (idol)bild!


Älsklingen som minglade runt bland okända firare,ville
naturligtvis se lika cool ut som sin andra hälft.
Okej´rå sa jag & knäppte en bild!


"Hurtiga" grannen i nyinköpt klänning tjatade
givetjävlavis oxå till sej en bild med den
i sammanhanget "otraditionella".


Att folk hoppar runt och åbäkar sej hör ju till vanligheterna,
så det va ju fan inget nytt.
Men att dom hade tagit dit en clown med hängsel och fluga
som gick omkring och roade folk,det va en skrattupplevelse
utöver det extrema.

Clownen va tamme fan överallt,så det va lögn i helvete
att kunna fånga den på bild!
Och förresten kissade jag i brallorna av att se den,så
jag blev tvungen att dra hem och byta brallor!

Jag skulle förstås ha gått fram och sagt:
"Hoppa & skit så länge hängslena håller",
  men det hann jag som sagt inte förrän
  urinläckaget va ett faktum!


Med hopp om att ni får en fortsatt skön midsommarhelg!

Puss & Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0