Ulla,the never ending story...eller nåt!

Som sagt,jag for ju till
Ulla idag igen.

Bjuds det på kaffe tackar
inte Majso nej.

Det vore ju jävligt korkat
menar jag!

I själva verket va jag
faktiskt följebil åt ett
par brudar som oxå
skulle till Ulla,så för
att dom skulle slippa
irra runt i skogen,så
ställde jag upp och
lotsade dom.


Redan efter en minut(max)va Ulla i sitt esse och pekade.
Med BÅDA fingrarna!


Jag blir fan galen på riktigt,det där jävla fingret är tamme
tusan ÖVERALLT!


Ulla hade bakat jordgubbspaj med vaniljsås,men när hon av
misstag fått på sej Ernst glasögon,så såg hon inte skillnad
på kaffemuggen och tillbringar´n.
Först hade jag inte tänkt säja nåt,det va ju så förbannat
skönt när hon höll fingrarna i styr!


Jag tog en frivillig Time out och letade efter döingen från igår...


Han hängde visserligen lite på sniskan idag,men va lika
medgörlig som igår.


Och precis som igår kom husbonn(eller om det va grannen),
så Ulla drog på sej storstövlarna och började hässja hö
mitt i fikastunden!


Jag kunde med gott samvete fortsätta fota lite till när Ulla ändå va iväg!


När Ulla sen hade hässjat klart satte hon sej och lyssnade
på vad främmandet sa.

Notera gärna hur hon försöker verka intresserad! =)


Jag ser ju fan ingenting sa Ulla och drog på sej Ernst
superstarka brillor igen.
Som hon fokuserade,och naturligtvis va jag tvungen att fota!
OCH sen,som en blixt från klarblå sommarhimmel.......


....PLÖTSLIGT HÄNDER DET!
Som ett "Hallelujamoment" överraskade Ulla med
en helt ny stil och jag höll på att svimma.

ÄNTLIGEN har hon upptäckt att det finns fler
fingrar än bara pekisar!

Gud vare med´na!!!


Kommentarer
Postat av: Ulla.Red

Jag kanske ska börja använda det fingret lite mer? Omväxling förnöjer ju säger dom;))

Tack för lilla visiten idag också=)♥

♥Kram på dig♥



2011-06-29 @ 23:30:28
Postat av: Majso svarar:

Ulla:Ja,varför inte lixom ;))

Du kan ju åtminstone alternera lite oftare! ?=

♥Kram & toppentorsdag på dej♥

2011-06-30 @ 10:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0