Tjofaderittan det va den möhippan!

Eller iaf en del av den!

Inte en enda sekund va
jag nervös,kände mej på
intet sätt naken,rädd eller
exposed faktiskt.

Fast egentligen va det just
det jag var,exponerad som
vi säjer i Sweden.

Lugn för fan,jag ska INTE
gifta mej,inte än iaf.

Så än kan ni ställa er i kö
menar jag,även om jag
redan valt den tilltänkta.

Han har bara lite problem
med sina tummar,dom är
visst fastvuxna i handflatorna,
eller om det är i söderns trakter.

Vissa har ju så förbannat lång
startsträcka lixom.

Exakt två veckor och två dagar
har han på sej nu,SÅ.....vi får
väl se om det finns tid för en
akutoperation innan dess.

Iaf,så har jag i em fått vara med
på en möhippa,man kan säja att
JAG va hedersgäst,eller mer åt
demonstratrishållet egentligen.

Bruden och övriga hopen fick
designa smycken.

Det tyckte dom va kul,tror jag.
Det lät så i "hönsgården" iaf!

Sen blev jag oxå bjuden på
käk,jättegott kallskuret med
frukt och grönt.

Till detta inmundigade jag typ
en halv Bag in Box och två
muggar kaffe.

Sen tackade jag för mej och
rattade hem igen.

Stort tack till fina S och J som
höll ställningarna under markisen.

P.s:JAAA,jag tyckte era skor
va skitfräna! =)


Och här kommer den blivande bruden i halva skruden!


Övningsgravering och kulhamrande i en salig blandning!


Jag behöver inte säja hur gott det var va?
Bilden talar lixom för sej själv!


Oinbjuden gäst,jävligt sävlig och ganska slemmig typ!


Fina tjejer med rejäla skodon! ♥


Btw S,jag har hittat din dubbelgångare,kolla här: =))


Iallafall glasögonen!
Jag gillar dom bågarna
som jag sa förut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0