The finger!

Hoppsan hejsan så satt jag
och "Den lilla varelsen" i
Ullas kök på kvällsfika.

D.L.V skulle nämligen hämta
ett beställt ljus av Ulla,så jag
hängde på.

Jag ville på inga villkor utsätta
D.L.V för Ullas finger i ögat,alldeles
ensam i huset i skogen.

Äckligare historier har man ju
lixom läst om.


Jag gillar ju Guds frodiga natur,och va förstås
tvungen att knäppa nåra bilder.


Tänk ändå vilket pilljobb han håller på med varje sommar.
Gud alltså!


För att inte tala om mönstret han har fått till på den dära!


Säj den frid som varar,för vi hann fan bara in så
drog Ulla upp fingerhelvetet igen!


D.L.V fick sitt ljus och jag bah:kan vi fika snart eller???
Naturligtvis va jag beredd på precis vafan somhelst!


Orka skrek jag till Ulla,ORKA!
"Ta en kaka & styr upp dej för fan"!

Ge dej nån jävla gång,annars ska jag
minsann visa hur oskyldig du såg ut
som liten flicka,INNAN du upptäckte
det förbannade fingret.

Gör´t bara svarade hon,som om jag bryr mej!


Se bara hur söt hon var,och alldeles,alldeles
normal,utan fingrar som spretar och pekar!


Och för er som inte vet varför hon kallas Ulla.Red så
fattar ni kanske när ni ser den här bilden.
Den talar ju helt och hållet för sej själv!

Tack för kaffet!♥
=)


Kommentarer
Postat av: Ulla.Red

Nu skrattar jag så att jag nästan kissar på mig =DD

"Se bara hur söt hon var" NOT!!

Herregud,du ÄR inte riktigt klok faktiskt! ;DD

Jag tror att jag ska hålla mig undan ett tag nu så att du kan skriva om nån annan än mig ett tag ;)

♥Kram på dig,min knäppgök♥



2011-06-22 @ 21:59:12
Postat av: Knäppgöken(koko)svarar:

Ulla: Som sagt "Bjuda på sej själv",det kör vi på nu,HELA vägen fram till vinst! =)

Och nej,jag är inte riktigt klok,och DET bjuder JAG på! =))

Hålla dej undan???Troligt att du kan ;))



♥Kram på "the supershopper"♥

2011-06-22 @ 22:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0