Stretching och yoga,kanske lite meditation

Det är väl ungefär dom
aktiviteterna jag ska
ägna den här onsda´n till.

Man måste faktiskt förbereda
sej lite inför "klubbträffen"
som råkar va imorronkväll.

Jag hoppas vid nån högre
makt,att "Tightsbruttan"
har sett till att utemöblerna
är tillräckligt stabila oxå.

Man vet fan inte om det blir
läge att dansa på borden
menar jag.

Allt känns lixom mycket
mer intensivt när man
kommer upp en bit över
marken och därmed lite
närmare himlen.

-"För jag har himlen runt hörnet"!

Den ska jag iof INTE lalla med i då,
nej fy satan vilken sävlig låt.

Y.M.C.A däremot,den MÅSTE bara
spelas och fladdras med armarna
till,flera gånger.

Jag övade in movesen med "Tightsbruttan"
för ett par veckor sen,men det vetifan om
hon inte förträngt nu.

Hon har nog mest gått och spanat
på oxfilén i frysen och dreglat över
den ett par veckor.

Det slipper hon fortsätta med,för
på torsdag ligger det lilla stycket
på grillen.

Dubbelglazad hoppas jag!

En påse chips och nåra Bag in Box
till det bara,så ska det nog fan bli party.

Auuuum.
Auuuum.

(Jag yogmediterar om ni undrar)


Här hade ni kanske förväntat
er en liten bild från nån annan
klubbträff eller så,men som ni
kanske kommer ihåg,så har jag
inga bilder i den här dator´n.

Och korkade HP är just nu
på uppfostringsanstalt!


Hoppsansa,det fanns visst en bild sen sist!


Kommentarer
Postat av: Ulla.Red

Ha ha:) Det där måste ha varit tidigt på kvällen,vi ser så jäkla "välkammade" ut;))

♥Kram♥



2011-06-08 @ 11:45:57
Postat av: Majso svarar:

Ulla: Det va iaf INNAN du höjde volymen på musiken och jazzade runt i vardagsrummet,SÅ mycket vat JAG iaf ;))

P.s:Imorron blir det väl "barfotadans" i gräset va,som värsta afrikanerna!(iaf EN) :DD

♥KRAAAAM♥

2011-06-08 @ 17:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0