Sen såg jag att det gick för sej ännu mindre

Vita pallar,hur jävla snyggt
är det på en turkos skala?

Fan vad intetsägande.

För att inte tala om den där
grunkan(ampeln)i hörnet,som
bara skrek efter att få bli
ommålad i en snyggare färg.

Så jag for inte in till nån sån
där heminredningsaffär,jag
gick bara in och rev lite i mina
skåp,och hoppsansa så hade jag
hittat både färg och tyg.

Dessutom omplacerade,eller
rättare sagt utplacerade jag
ett par turkosa hängljuslyktor
oxå när jag ändå va i farten.

Jag är ju inte precis nån Maria
Montazami som homestajlar
åt Kamran eller så,jag är ju
perfekta Majso som piffar
till min egen lilla balle,så att
kam(e)ran ska kunna användas.

Inte fick jag flera tusen dollar
heller när jag satte en liten
växt borta i hörnet,men jag fick
en mysigare balkong,och det
är fan inte illa!


100 kosingar ungefär gick det piffet till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0