Räv-Ulla och hennes små bräkanden!Bäääää!

Kommer ni ihåg att jag berättat
om Idol och att jag INTE på nåra
villkor tänker ge mej in i den cirkusen.

MEN,att jag nån jävla gång bara SKA
åka på Anders Bagges åkgräsklippare.

What ever it takes lixom.

Nästan iaf,för jag hade inte tänkt
gå "sidenvägen" om man säjer så!

Möjligheten finns ju alltid,att han
kanske bjuder hem mej nån gång,
eller åtminstone säljer klippar´n
så JAG åtminstone kan köpa den.

Och då måste jag ju förstås dra
över till honom och provköra den.

Nåväl,nu ska han ju inte sälja den,
vad jag vet,och inte har jag blivit
hembjuden till han heller för den delen.
Inte än iallafall!

Däremot ville han ju naturligtvis
gratta mej på födelseda´n idag.

Fi fan vilken go kille.
Jag visste väl att jag
kunde lita på honom.

Nästan så jag skulle vilja att jag
kunde stoppa ner han i fickan och
bära runt på honom.

Han är fanimej lika gosig som min
allra första teddybjörn!

TACK Anders för grattiset,och tack
du lilla "Räv-Ulla" som fiffilurade
och påminde honom om 27-åringen!
♥♥♥


Vad sa ni nu´rå!


Kram på dej oxå Bagge,och sköt om gräsklippar´n
tills vi ses!


Kommentarer
Postat av: Ulla.Red

Klart att han ville gratta bästa Majsan på födelsedagen!=))

Synd bara att han fick förhinder och inte kunde komma själv;))

♥Kramar till min 27-åring♥



2011-06-20 @ 08:22:26
Postat av: Majso svarar:

Ulla:=))

Ja,det hade ju varit en syn,för jag antar att han då hade haft med sej åkgräsklippar´n så vi kunde ha kört runt,runt,runt :))

♥Kram & Puss♥

2011-06-20 @ 11:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0