På spaning med Majso

Eftersom jag inte hade nån
lust att få plastränder i
arslet från Brassestolen,
så drog jag iväg en repa.


Och dra på trissor,där stod hon, "Tightsbruttan"!
Mitt bland Behåar och Sloggisar och jag vet
inte allt.
Finaste expediten jag sett!


Sen "scoopade" jag dom här två,så vi gick till Donken.


Helt jävla otroligt hur jag typ ALLTID kan se
så sval & cool ut.
Spelar ju fan ingen roll vart jag befinner mej.

Idag stod jag förvisso på röda mattan.
Jag undrade lite först varför alla kom
springande och ville ha den åtråvärda autografen!

Eller,det gjorde jag egentligen inte.Undrade alltså!


Det här fick jag av "Stora",att ha när vi åker ut på sjön.
Klockrent fan ♥


Nu måste jag ladda inför
fotbollslandskampen ikväll.
Skära morötter och blanda
dip och sådär.
Med sådär menas förstås
kyla det vita ordentligt!

Skål & HEJJA Sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0