Nu har kalasbyxorna åkt av

För att va helt korrekt,åkte
dom av för över en timme sen!

Men satan vad det har åskat
sen jag kom hem.

Inte fan riskerar jag att den
här lilla svarta oxå brakar.

HP´n hälsade jag på förut.

Han har ju varit på uppfostrings-
anstalt som ni vet.

Troligt att han blev bättre
av det lixom.

Näerå,så nu väntar den riktiga
avrättningen på fanskapet.

Ska bara fixa fram en slägga
och dra till helvetet ett par
20 ggr eller så.

Mosters nyblivna 12 åring
fick iaf lite kosing och en
påse blingbling förut.

Och som tack för det fick
jag jordgubbstårta plus
grillad hamburgare.

Inte för att det gick jämnt
upp på långa vägar,men jag
slapp iaf käka ensam ikväll.


Finaste E!


Marängtårtor ser ju jägarns så goda ut,men jag tog "bara" nåra jordgubbar
och en slick grädde.(kanske två!)

Såndär sockrigt skit som bara fastnar i tänderna är det fan bara
tandläkar´n som gillar.
Vid betalningen efter angreppen alltså,och så jävla kul ska dom
inte få ha på min bekostnad!


Ett kalas till ska vi hinna med här,sen flyttar lillsis & familjen
till annan ort.
Iof inte så jävla lång bort,men ändå.
Svikersar!


Triss i systrar!
Och som sagt,man ser ju klart och tydligt
vem som fick ALLA perfekta gener!
(dom andra fick pottskåp resp.silverbestick
  efter farmor & farfar) He,he!


Sen blev det då dax för lite käk,vilket satt fint i kistan!


Lillebror A har lärt sej av Moster Majso,hur jävla
livsviktigt det är att matcha.

Gröna kläder-grön banan,en gul är ju för fan ful
och hade dessutom förstört hela bilden.


Det rensas för fullt nu inför stundande flytt,så jag blev
påprackad mina gamla grillor.

"Majso 7c",så stod det inuti!
Gamla & gamla förresten,det är väl att ta i en hel del!


När jag kom tillbaka hem möttes jag av den här,
och en STOR kappsäck full med pengar!

Så jag gick inte back idag,tvärtom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0