Nu äre fredag under Majsos balkong

Tjena hej,nu har grannen en
liten trevlig sammankomst
rakt under mej.

Skål sa dom!

Go´natt och gäsp säjer jag
när man hör vilken pensio-
nivå det är på det "partyt".

Näe fan,det här går INTE an.

Tror jag måste gå ner och
lära dom hur man gör när
man har sagt "skål".

Inte sitter man och pratar
kedjebrev & Gittans diskvanor iaf.

Nån jävla ordning får det
väl va ändå!


När jag tänker efter,så måste jag nog tusan ringa in "Ulla" oxå.
För efter gårdagens studentskiva så kallas vi numera
"Partyhöjare"!

Tacka fan för det!


Kommentarer
Postat av: Ulla.Red

Det är klart att du ska ringa in mig så vi kan gå ner och visa hur man ska föra sig på en fest!

Fram med boxen,Uggla på stereon,så kör vi!!

♪ ♫ Även om det regnar,å é storm ♪ ♫ =))

♥Kramar på min Majsa♥



2011-06-17 @ 22:10:19
Postat av: Majso svarar:

Ulla:Vet du,dom hade dött på stört därnere om vi så bara andats lite av refrängen♫♪♫ ☼ ha,ha! =)

Jag bah:"Nu äre fanimej färdigpartat,hej då,sen gick jag in"! ;)

Näeru,roligare fredagspartyn krävs om vi ska joina som "partyhöjare" ♫♫♪☺

♥Kramen på "Ulla"♥

2011-06-17 @ 23:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0