När D.L.V VABBAR VANKAS DET RABARBERPAJ

Nej,jag säjer NEJ,jag har
fan inte hunnit stretcha
ett jävla dugg.

Ännu ska väl tilläggas.

Först kom ju "Mellan" och
ville kramas innan resan
till Turklandet,och strax
efter dök mamsen upp så
vi fikade.

Just som vi hällt upp och
tagit nåra klunkar,fick
jag ytterligare ett besök
av en gammal man(45 bast)
och hans hund.

Han vet att jag fyller år
snart och hade med sej
ett finfint kort och såna
där fyrkantiga
plötligt-händer-det-lappar!

Fan vad jag inte har tid att
sitta här nu kan jag säja!

Måste boka enkel biljett
till nån paradisö ju.

Skojja bah!

Tyvärr "hände-inte-ett skit"!

Men vaddå,det är tanken som
räknas,och jag niger som fan
för den nu,det ser ni va!
& TACK P! (tusen tack)

Jorå,och precis när sista
finfrämma´t skulle dra så
ringde "Den lilla varelsen"
och sa att rabarberpajen va klar.

Kaffe,rabarberpaj och vaniljsås
kan man ju fan inte bara missa
kände jag,och drog över en repa
till "Huset på höjden"!

Där satt vi som värsta syjunte-
bruttorna,fast med cigg istället
för broderidukar,och bara jäste
i solen utanför huset!

D.L.V sa att hon aldrig bakat
rabarberpaj förut,men jag tror
faktiskt hon ljög lite där.

Eller så är hon en riktig
naturbegåvning utan förkläde.

Gott som fan va det iaf,och då
ska man veta att jag i vanliga
fall inte är SÅ förtjust i pajer
med kladd i!

Att sen herr Pes har kommit
på besök mitt i värmen får man
väl se som en icke önskvärd
sommarbonus.
(herr Pes=herpes för den som är bakom)

Vissa får en REJÄL slant i
skatteåterbäring,andra
får HERPESHELVETE!

Tack som fan lixom-jävligt lägligt.
NOT!

Men det bjuder jag på,man
får ju så förbannat plutiga
läppar,helt jävla gratis föffan!

Imorron lär jag se ut som en
felbotoxad Hollywoodhora,så
räkna för helvete inte med nåra
närbilder från klubbträffen!

Fast,snart kommer ju min egen
lilla Tiger.O.Woods hem och får
kyssa bort det onda!

Eller kanske inte förresten.

Han håller sej nog fan på behörigt
avstånd ett tag.

Han fick nämligen en dos av det
viruset i present när vi precis
hade träffats,och det kan jag säja,
att det slog till som fan.

Stackar´n låg utslagen i flera
veckor som värsta skörbjuggs-
offret i sin soffa(på behörigt avstånd),
och kunde varken äta eller dricka på
flera veckor.
(värsta detoxkuren kan man säja!)

Men han ska få badda med is,
det ska han!


Gammelgubben & hunden som förfirade Majso,snart 27!


"Mellan" som ska på "hälsoresa"!!! med fem tjejpolare!
Du dricker bara spriiit sa jag,vattnet kan man bli svindålig
av därnere,så tänk dej för.Det är inte värt att ens borsta
tänderna i det!


Dom som aldrig får stå på "röda mattan" får stå på trappan!
Vinka för fan sa jag,VINKA!
Men när hon precis va på väg att sträcka upp bägge armarna,
så blev jag tvungen att skrika STOPPPP!
Sen grävde jag i min stora bag och hittade en toning.
Nyans MÖRKBRUN! =)


Som sagt,det smakade himmelskt!


Varelsens lilla My hade gjort chokladbollar,så det tog
jag en av oxå!

Ovanstående godsaker kanske inte va det smartaste
att käka som kombinerad 2 rätters,men det skiter jag
fullkomligt i.
Jag ser det mer som att jag "grundat" med lite fetare
intag inför morrondagens kvällsträff!
Fan vad jag är smart!
OXÅ!


Naturligtvis ska det ringas när vi träffas!
Jag tror det va nåt jävligt viktigt,man
sätter sej väl inte i telefon annars när
man har "finbesök"!!
VA!


Lilla Rosita låg i skuggan och sket i att det åts paj och
bolmades en bit bort!


D.L.V kan inte bara fixa paj-hon kan hålla blomstren
vid liv oxå!

Blondin med "gröna fingrar"....
Nu är jag fanimej jävligt impad!

 
Avslutningsvis vill jag tillägga:
Kära D.L.V,TACK för att du (till slut)
tog ditt förnuft tillfånga och (återigen)
bosatte dej på gångavstånd från mej!

P.s:Vid närmare eftertanke behöver
du (nog) INTE den mörka toningen! =)
                  ♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0