LYSTRING : "Ulla"???

Nu har jag "landat",och-ärligt,
vafan menar du????

Inte planera,inte baka,inte fixa!!!

Jag blir jättebajsnödig av att
inte ha kontroll eller veta.
(det vet du för fan!)

Inte veta ens 0.1%.

Bassattduvet,från och med
den 18:e juni (på kvällen),
och fram till måndagen den
20:e juni är jag oanträffbar!

Såvida jag inte får veta mer!

DET VA VÄL DET JAG VILLE
SÄJA JUST NU LIXOM!

SÅ ATT DU VET!

AM I CLEAR ENOUGH???


För om du INTE skärper till dej,så kommer fotot
ovan få HORN ditsatta!(för tid & evighet) ;)

OCH,tar du inte ditt förnuft tillfånga i fråga,så räkna
kallt med "paybacktime" in a couple of months!

Och här gör jag ett STORT fett jävla undantag & säjer:
MOAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!! =)


Kommentarer
Postat av: Ulla.Red

Ingen diskussion sa jag!!!!;) Du vet vad som gäller,och jag LOVAR att du kommer att bli jätteglad!! =))

♥Kram♥



2011-06-02 @ 00:16:27
Postat av: Majso svarar:

Ulla:Sa du ja,men jag är äldst-glöm INTE det! =))

Men okej,jag ska INTE "diskutera" bara klargöra vissa grejer innan jag stänger igen! ;)

Och det sista tvivlar jag iof inte en sekund på♥



Kram & puss ♥♥♥

2011-06-02 @ 00:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0