Jag älskar ballar

Och allra mest älskar jag
min västerballe.

Där kan man sitta och
filosofera.

Man kan fika.
Umgås.

Eller peta naveln
om man så vill.

Stora jävla altaner med
bara ett bord och nåra
stolar gör att jag känner
mej lost lixom.

Det blir inte alls så cosy
på såna place.

Helst av allt skulle jag ju
förstås vilja ha en aningen
större balle,inredd som i
Tusen & en natt.

Men det får vänta,får jag
har inte ens nåra såna
där näbbiga skor än.

Anden i lampan har jag
för länge sen släppt ut,
det va det bästa jag
nånsin gjort för övrigt.

Nu ska jag bara lära honom
att uppfylla ALLA mina
önskningar,inte bara massera
mina perfekta fötter.

ETT,TVÅ,TRE-
den som önskar får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0