Idag är ingen vanlig dag

Näevars,idag är det ju som
sagt och fan vad tjatigt det
börjar bli,"månatliga" s.k
klubbträffen.

Skulla fan inte förvåna mej
om det regnar och åskar satan
ikväll bara för att jag totalt
skitit i att stretcha.

Det blir troligtvis ingen dans
på bordet heller,för jag frågade
"Tightsbruttan" om hon servat
utemöblerna,men se det hade
hon då rakt inte gjort.

Vafan äre med folk nuförtiden
egentligen?Skare va så jävla
svårt att förbereda och fixa
lite så man känner sej trygg.

Det där känns ju lite som att
tvingas ha sex med ett ufo,man
vet ju fan inte alls vad som kan
hända lixom!

Rent livsfarligt ju!

Idag har jag typ inte tid att sitta
här hela tiden och underhålla er,
jag måste ju för fan skära sallad
som ska med ikväll och hinna dricka
minst fem liter grädde och "grunda"
inför det som komma skall.

Ameh vaddå,man kan väl inte
käka oxfilé på helt tom mage
heller,det fattar ju till & med
den som inte är gourmand!

Och för er som INTE ska käka
finmat idag,kommer här ett
recept på mammas smarriga
födelsedagstårta!


Jättegott med Ramlösa till!


Kommentarer
Postat av: Ulla.Red

♪ ♫♪ ♫ Y.M.C.A lalala Y.M.C.A ♪ ♫♪ ♫ =)

Jag laddar också för en helkväll!!;))

♥Kram och ses i kväll darling♥



2011-06-09 @ 11:32:17
Postat av: Majso svarar:

Ulla: ♪ ♫ ♪♫ ♪ ♫♫ schallalalalalala ;)

Kan vi "blåsa" bort vinden i träden oxå,den vill vi ju "bara" ska fladdra lite i håren,visst! =)

♥Kram & ses som sagt,baby♥

2011-06-09 @ 11:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0