Huntrim och kalasdax

Satan vad den här klämmiga
da´n gick alldeles för fort
hörrni!

"Stora" kom utfarande på fm,
så vi trimmade till Kelly på
köksbordet.

Sen dracks det kaffe i mängder,
handlades inför helgen och så
firade vi lilla mamsen ikväll.

Nu ska jag riva fram lektältet
inför morrondagens friluftsliv,
Jag hatar´t-att sova i tält alltså.

(Men om man ändå inte har nåt
val,så är det ju skönt med ett
litet och gemytligt sånt.)

Kissa i buskarna och om man har
en jävla otur få småkryp ända
upp i hemliga trakterna.

Iof så kommer det väl inte bli så
jävla många timmars sömn kanske,
så det är väl bara att dricka(läsk)
och se glad ut!

Fast innan dess ska jag cruisa lite
på böljan den blå,och sånt kan man
ju inte annat än....ÄLSKA!


Ser man ju klart och tydligt att det här är en s.k nakenhund.
VISST!


Det tar sej,sakta men säkert.Kelly darrar som ett asplöv
till & från,så man måste pausa lite då & då!


TADA! En helt ny hund ju!(igen)


♥ Kolla så liten hon va en gång ♥


Cindy den lilla gräsrullerskan!


♥Cindy som liten,liten plutta-typ en tvärhand hög bara!♥


Mamsen bjöd på godaste kalla smörgåstårtan


Jag vet inte riktigt vad hon ville säja med dom
här servetterna!!!
För min del stämmer det fan inte,jag käkar ju ändå
bara på fredagar!


Pappsen hade köpt ett bougainvillaträd till mamsen,
jättefint sa jag och då suckade pappsen nöjt!


Fan vad det är skönt med sommar och värme!


Som fredagsbonus ska jag bjuda på en dööögammal bild,
gissa var JAG sitter & på vilken ö vi befinner oss!

Rätt svar vinner lite karaktäristisk "krydda"!!!(obs!delvis ledtråd)


Flickan i flätorna är iaf INTE jag!Det är storasis!
(Lillsis sitter i randig klänning-OMG)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0