Hej lördag!

Nu kan jag säja att det brinner
i den kokta pastan och tärnade
kassler´n som satan i Majso-
residenset på fm.

Jag har egentligen inte alls tid
att sitta här och skriva och
vänta 43.7 minuter på att
bilderna behagar komma upp
här på bloggen.

Jag och han med dom mer än
stela tummarna ska ut med all
packning nu,och leka tältfantaster.

HAN har iof inga problem med sånt.

HAN som kan sova i tält veckor i sträck
i november månad(för att bara nämna en),
i snöslask och minusgrader för att få
upp den finaste,fetaste och dummaste
fisken som nånsin rört en fena!

Jag och tält däremot är som om
Maria Montazami hade smetat
hela fejset fullt med eldrött läppstift!

Inte alls matchande s.a.s!

Fast vem vet,jag kanske kryper ner
hos "Den lilla varelsen" i hennes lilla
gäststugesäng istället!

Med risk att bli urputtad iof,men prova
kan man ju alltid! =)

Joråsatte,jag ska packa det sista och
dricka nåra liter kaffe nu,och sen är
det dax att dra iväg!

Ha en alldeles utomordentligt
angenäm dag på er,för det ska
tamme tusan vi ha!
(och morrondag)


Lördagskram från "Kaos-Majso" ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0