Hanging out with Ulla

Proppmätt!

Skrattig!

Glad!

Sån är jag nu efter
5 timmar med Ulla.

Ett "litet" ryck fick hon,
men sen höll hon fingret
i schack hela tiden.


Det här var vad som mötte mej när jag kom till Ulla!


Värsta lyxigaste och allra godaste räkmackan som jag åt
med andakt där i sommarvärmen!


Jag njöt i fulla drag och tuggade sakta,och det va då Ulla
fick spelet och började peka frenetiskt:
"ÄT då,NU"!

Såja Ulla,såja hyssjade jag henne och förklarade att man inte
ska kasta i sej maten,och då lugnade hon ner sej.


Ella skämdes lite över Ulla och vände bort huvudet i tyst samförstånd!


Det va dom här "bloggkakorna" jag kom för att smaka,och
som jag blev LOVAD att få receptet på.
Fick jag det med mej hem,nedskrivet eller?
NÄ!
Så nu kanske jag måste låsa den här bloggen för Ulla som straff!
(Update:Ulla har lovat att mejla receptet senare ikväll-bäst för´na)


Jag älskar dom här kakorna sa Ulla och moffade i sej
en innan jag ens fotat klart.


Mitt i kakätandet dök det ner en bagge i decolletaget
som ville va med och smaska på smulorna.
Ja,inte Anders Bagge alltså,det hade ju varit alldeles
för obekvämt att ha honom där.
Om han ens fått plats vill säja!


Och eftersom jag alltid har kameran med mej
var jag ju tvungen att fota lite runtomkring oxå.


Den dumme fan trodde han va välkamouflerad!


Sen blev Ulla tvungen att ta på hucklet och springa iväg med
kaffekorgen till husbonn!(eller om det va grannen)

"Jag tyar inte mer suckade jag och fotade vidare"!


På Ullas naturtomt kryllar det av fjärilar som inte gör
annat än har orgier,den här hade dock annat för sej.


S.k rödklöver,fast vaddå,den är ju fan rosa!
Undrar om den där Calle Linné hade rökt på när
han satt ute i gräset!


Lilus fesus tror jag den här heter!


Avslutningsvis har vi här en kille som ALDRIG under nåra somhelst
omständigheter kommer va med i "orgiegänget".
Det är nämligen en s.k "Dead one hanging"!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha ha:) Du är faan inte sann(Skrattar så att jag nästan kissar på mig)=DD Vart får du allt ifrån??

Vad det gäller den sistnämnde,så ligger han kvar än;)

♥Puss & Kram på min lilla Tokmajsa♥



2011-06-28 @ 21:45:38
Postat av: Majso svarar:

Ulla:♥♥♥ Inget triggar en så mycket som en god macka,smaskig kaka och trevligt sällskap ;) ♥

Ta begravninga i möra,må han vila i frid :))

♥Puss & balkongkramar♥

2011-06-28 @ 21:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0