Det va väl ett jävla fikande!

Framåt två hugget kom
lilla "Ulla" på besök oxå.

Vi hade lite att fixa med,
men ett par rejäla muggar
kaffe hinner vi alltid med.

Fyra timmar senare tog
hon sin kasse och svarta
handväska och drog.

Så nu sitter jag allena på
västerballen igen.

Ska trycka på bryggar´n
och njuta av junikvällen.

"Det va väl ett jävla fikande idag"!


"Vill du ha nåt TILL kaffet frågade jag Ulla,en
  Bag in Box eller så"!

Hon sa att det va bra,för hon hade tyvärr ingen skjuts hem!

Notera gärna hur jävla glad och nöjd hon ser ut,trots PMS.
Det är enbart för att hon vet att jag oxå har det,PMS alltså!

Skojja bah,hon är skitlycklig över den där gröna saken
med vit knopp nere i högerhörnet.
Den varsamt egenuppdrivna Mårbackan som hon gav till
mej för ett bra tag sen.
Jag har nämligen lyckats hålla den vid liv i flera veckor.
Bara för att slippa Ullas vrede.
Jag tänker på henne,för det skulle bli så jävla jobbigt
för´na om hon va tvungen att börja slåss med mej p.g.a
att jag råkat döda den där ludna lilla växten!


Kommentarer
Postat av: Ulla.Red

Tack för kaffet kära du! Tur för dig att Mårran är vid liv,annars blir det ET-fingret rätt in i ögat,det vet du!;))

♥Kram på dig♥



2011-06-14 @ 20:44:00
Postat av: Majso svarar:

Ulla:Varsågod & tack för fixeribesöket ;)+ hemleveransen!

Näedu,nåt ET-finger i ögat vill jag INTE ha! :)

(inte en snigel PÅ ögat heller för den delen) =DD

♥Kramsi på dejsi♥

2011-06-14 @ 22:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0