Det är tacken

Fan vad grinig jag blir,och
jävligt lessen i båda ögona.

Nu har vi haft tropisk värme
ett tag,och bara för att jag
(med flit) sket i stretchingen
igår,så nog fan ska det regna.

Dessutom hör jag åskjäveln
på avstånd oxå!

Att jag rotat fram vätske-
ersättningen och köpt Ica´s
hela gräddlager känns ju
fan oxå som ett slag i fejset.

Just det,jag har lagt fram
sugrör oxå,kan ju va lite
smart nu när Herr Pes så
förbannat olägligt valt att
va med på klubbträffen.

Jag fullkomligt hatar
oinbjudna gäster.

För på mitt medlemskort
står han jävlarimej INTE med!

Den som inte tjuter över lite
regn är väl i så fall "Tightsbruttan",
hon som INTE servat utemöblerna.

Så jävla bra då(för henne),som
slapp bekymra sej.

Nu får vi dansa i soffan
(inne) istället.

Och vid närmare eftertanke så
kanske det är bra,man är ju ändå
snart 27 och måste tänka lite
på lederna vetja!

Presalut & ha det gott!


Men vafan,jag lägger fram helröret iaf.
Nu lär ju inte läsken bli utspädd eftersom
vi måste va inne,så det kanske behövs
ett par glas innan kudden intas!


-"Ska du baka gräddtårtor" undrade lilla kassörskan"?
NÄE,jag ska göra egen Pucko,vafan tror du svarade jag!

"PUCKO"!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0