Det är ju alltid kul med gamla foton!!!

Häromda´n när jag va hos
lilla mamsen,hittade jag
lite bilder som hon satt upp.

Många av dom hade jag
totalt glömt bort,så jag
va lixom tvungen att i
min tur fota av dom
och spara.

Det är fan inte klokt
hur fort tiden går.

För "vissa" bör
väl betonas!


Nio av elva kusiner!
"Lilleman" med V-tecken,"Stora" med bebis A i knä´t
och "Mellan" näst längst till höger!


Jaa,vad säjer man!


Mina (då oxå) små sötnosar,på picknick med morfar!


"Stora" (till höger) och kusinen,som varit i skogen med morfar
och plockat "lite" svamp!


Året va väl typ 1994 eller nåt!
Och redan här ser man ju vem
av oss vuxna syskon som fått
varenda jävla supergen!
(en gång fränast,alltid fränast)


Söta små flickor på morfars 50-års kalas!
"Stora" till vänster & "Mellan" till höger ♥♥♥


Det här är iof inte för såå länge sen!

Notera gärna dom perfekta kindbenen
på flickan längst till höger!
För att inte nämna den mer
än perfekta profilen i sin helhet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0