Vi fortsätter med lite besök idag oxå


Mosters gullunge A bänkade sej i soffan.


Och sen fikade vi lite och babblade om allt möjligt!


Hela gänget ovan drog iväg med båten för att få sej
lite sjöaluft!


Själv va jag snäll och stannade hemma-nån måste ju lixom
sköta markservicen,och dessutom hade jag fått.....


...ett litet Tax freepaket,så jag höll mej sysselsatt oxå
efter matförberedelserna!


Sen kom den,den efterlängtade urladdningen,med åska & regn!
Som om det hjälpte lixom,det blev ju för fan ingen skillnad i
värme efteråt iaf.

Fast inte gör det mej nåt,jag älskar ju värme!


Det gör mina polare nedanför oxå!


Trudelutt & fortsatt trevlig lördag på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0