Tjolahopp tjolahej,idag blir det 40-års galej

Joråsatte man (läs:vi) blev
ju inbjudna på 40-års partaj
för ett tag sen.

Egentligen skulle man kunna
säja att det är 80-års kalas
faktiskt,för det är både blivande?
frugan och mannen? som fyllt.

Men hur jävla stelt känns inte det,
att säja 80-års kalas.

Man får ju för fan både ryggskott
och lårbensfrakturer bara man
tänker på´t!

Näerå,nu säjer vi 40-års partaj
och inte ett dugg annat!

Själv anar jag ugglor i vassen
och misstänker starkt att det
lurar ett litet giftermål bakom
Karlssons dass.(där sola går upp)

Vi får väl se hur det blir,men jag
blir inte förvånad om det står nån
med minikeyboard och prästkragar
i bakfickan.

Nu har jag fan inte tid att sitta här
och tramsskriva,det finns viktigare
saker att fixa med.

Som det här med kläd & skofrågan.

Beroende på vädret då förstås!

Fast å andra sidan finns det ju inget
dåligt väder,bara jävligt obekväma
skor om man väljer fel!

Baj baj snart partaj!

 
Tillåt mej presentera "fästfolket",jag menar jubilarerna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0