The Ulla tour del 1

Ulla galenpanna & hennes
Lennart bjöd ju som sagt
in oss på en tur i deras
mysiga husbil i helgen.

Vi drog iväg mot kungliga
hufvudstaden och hade
typ ingenting bestämt.

Inte mer än att Ulla & Lennart
så jävla gärna ville visa oss
ett "hemligt" ställe dom varit
på en annan gång.

Jorå,vi gick och gick,men det
enda vi såg var vass och nåra
av det manliga släktet!

Så vi for vidare och fjuttade
på grillen en bit därifrån.

Ulla hade förberett godaste
maten och som vi njöt där
på lördagskvällen.

När vi käkat klart fick vi för
oss att göra sta´n osäker,
eller rättare sagt,sta´n blev
jävligt osäker där vi drog fram.


Ulla hälsar välkommen & vi hoppar in!


Sen kunde jag inte hålla mej,så Ulla fick en för tidig
namnsdagspresent.


Hej skriker Ulla,nu är det fikadax.
Och se bara hur mycket hon "bullat" upp.
Jättesmaskiga frallor och en ljuvlig chokladkaka!


Vi njuter i fulla drag,och jag tar naturligtvis påtår,
nåt annat hade varit otänkbart ju.


Nu vare ju lixom inte kaffet som var syftet med den här resan,
så direkt efter att vi stängt dörr´n och börjat åka,serverade
Ulla den lilla "turdrinken"!


Älsklingen hade det finfint i framsätet och fick
se på film HELA resan.
Han va jättelycklig!


Inte fan va kungen hemma,så vi blev tvungna att åka vidare!


Ulla ville helt plötsligt leka kurragömma,men det vetifan
om hon inte fått den leken helt om bakfoten.


Själv ville jag bara stå och se snygg ut,som vanligt.
Funkade ju jävligt bra som ni ser!


Men då lackade Ulla ur totalt och sa att jag va skitdum
som inte fattade att hon hade egna regler i sin "gömmalek"!

Och som vanligt är det bara en tidsfråga innan det
där förbannade fingret ska sticka upp!


Skitbarnsligt tyckte jag,att bli så sur över en sån sak,men
Ulla bah:"jag vill inte leka med såna som du faktiskt"!


Å andra sidan är det lätt att kollra bort Ulla,så vi lekte
kissleken och Ulla tyckte det va jätteroligt att sitta bakom
det stora trädet och titta fram!
(så jävla lättlurad)


Det skålar vi på sa Ulla och tog en klunk!


Plötsligt händer det,och Ulla hittade en sandlåda.
Ni kan inte fatta hur glad hon blev!

Alla sura miner var som bortblåsta,men sen tvingade
Ulla mej att leka leka oxå!


Snabbt som fan satte jag ner arslet en liiten stund och
Ulla blev nöjd!


Titta kom och titta skrek Ulla,det finns badankor här oxå!

Jag sa inget med tanke på hennes nu glada humör!


Den här lilla krabaten ville Ulla sen att vi skulle ta med oss,
men det ville inte han som ni ser!


Kan du inte stå och se sådär fin ut bad jag,och Ulla
gjorde som jag sa utan protest!


Prova lite såhär fortsatte jag och visade Ulla
the "bryggpose"!

Men satan så sur hon blev då lixom.
Hux flux va hon bara borta,och när
jag vänder mej om så får jag syn på´na!


För innan jag ens hann blinka,hade hon dragit på sej nya
baddräkten och var på väg ut i vattnet!


Det blev som tur var ett snabbdopp,för Ulla ville leka mera!


Ulla leker faktiskt allra bäst ensam,när hon själv får
bestämma reglerna.

Vi lät henne hållas och klappade händerna och sjöng!


Men,när vi kom tillbaka till bilen och skulle börja grilla,så
kastar Ulla upp sina skor på en ledning.
Hon blev vansinnig och försökte hoppa sitt allra
högsta hopp för att få ner dom!

Orka skrek jag,ORKA!
Nu skärper du till dej
och beter dej som en
riktig 21-åring!


Vid det här laget var jag helt slut och blev tvungen att
sätta mej i "heta stolen"!


Ulla märkte att jag va lite off och ville med ens lätta
upp stämningen en aning.
"Jag har inte klumpfot sa hon,jag har kofot"!

Jättekul svarade jag-verkligen (s)kojjigt!


Sen blev vi sams igen och Ulla tog min hand och lovade
uppföra sej resten av kvällen!


Givetjävlavis fick hon ett litet återfall innan vi kunde
sätta oss till bords och njuta av den goda maten!


I Ullas namn sen till bords vi gick,förbannat god var den
mat vi fick!

Fortsättning följer!





Kommentarer
Postat av: Ulla.Red

Tack för en trevlig och skojsig helg!!♥

Det får vi göra om när vi har hittat den "rätta" ön ;))

♥Puss & Kram♥

P.S.Min nya baddräkt är verkligen jättesnygg!!;D

2011-07-24 @ 21:04:30
Postat av: Majso svarar:

Ulla:Det är jag(vi)som ska tacka♥

För ALLT!♥

Ja,kan du googla klart nån gån & flashbacka lite så vi får se dom "dära" nån gång ;))

Baddräkten ja,den är så snygg att man får gåshud :))

(jag vill oxå HA en!) =))

♥Kram & Puss♥

2011-07-25 @ 00:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0