Tack för tipset,men jag föredrar Bearnaisesås isf!

Tillåt mej skratta!

Eller om jag ska falla ut
i gråt för att ha loosat
150 pix kanske!

-"Jag ser i papper du har
inte må bra i mage"!

"Ehh,ja alltså nu äre ju såhär
att jag......"

-"Jag tycker du ska prova
stopiller"!!!

"Men hallå,jag är ingen häst"!

-"Dom jättebra,funkar super"!

"Fast alltså,vad jag menar är..."

-"Jaha,men du Allsåssprit ska du ha"!

"VAAAAAAAAAAA?????"
"ALLSÅSSPRIT"????

-"Ja,funkar bra,eller Ipren extend"!

Fem evighetslånga,icke kommunicerbara
minuter senare,tackar jag för mej och
traskar in på Apoteket!


Dom hade varken ALLSÅSSPRIT eller Bearnaisesås,så jag
slog till på Klorhexidin istället.
Det låter som om det är mera drag i den!

För om ALLSÅSSPRIT funkar så JÄVLA bra,kan det väl
fan inte bli sämre med den där!


En "stänkare" i kaffet och magen blir som ny!!!!

ATT jag inte tänkte på det,så hade jag sluppit
betala 150 spänn för att köpa receptfri "kaffekask"!!!

Hurra för dagens läkekonst!


P.S: Ni kanske lite förstå varför
jag till nya läkare vill ändra i
den superbra väntelistan med
kösystem som alltid funkar super!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0